Klachtenafhandeling

Klachtenafhandeling

Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.

Praat met uw behandelaar

Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.

Klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.

Centrale Klachtencommissie

De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.

Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.

Meer informatie

  • Geschillencommissie

    Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.

  • Klachtenformulier
    Geslacht:*
    Op welke tandarts/medewerker heeft uw klacht betrekking:*
    De klacht betreft:
    Omschrijving van de klacht:*
    Wat verwacht u van ons?:*
    Ruimte voor overige opmerkingen:*
    Hierbij geef ik toestemming dat de klachtenfunctionaris, indien nodig, de voor deze klacht relevante informatie van mijn patiëntendossier in mag zien:
     
2 oktober 2023

Goede praktijk

Vriendelijke deskundige tandarts.

2 oktober 2023

Goed geholpen.

Goed geholpen. Uitleg wat ze ging om een kies te vullen

1 oktober 2023

Ben heel goed geholpen.

Dinsdag verloor ik de vulling uit mijn achterste kies bovenin. Deze is vrijdag door tandarts Joos...

Lees meer
1 oktober 2023

zorg en wens op een lijn

zorg naar wens, reële adviezen

30 september 2023

Prima en deskundig geholpen

Binnen een kwartier werd mijn afbrokkelende vulling deskundig vervangen.

30 september 2023

Zeer goed geholpen

Vriendelijk geholpen door tandartsassistente en de tandarts zelf.

29 september 2023

Prima en vakkundig geholpen

Ben snel en vakkundig geholpen

29 september 2023

Altijd goed!

Aanmelden via de zuil in de praktijk is makkelijk, nooit lang wachten en sta meestal zo weer buit...

Lees meer
29 september 2023

Prima geholpen

fijne plek, vanaf parkeerplaats t/m de tandarts.

29 september 2023

Voldoende

Nog wennen aan nieuwe tandartsenpraktijk. Daarbij was mijn vorige tandarts zeer ervaren. Mijn nie...

Lees meer
28 september 2023

Prima controle en reiniging gebit.

Prima controle door tandarts en reiniging gebit door mondhygiëniste.

28 september 2023

vakkundig

vakkundig

28 september 2023

Prima en lekker snel

Bij de mondhygieniste prima behandeld en geen pijn ervaren

28 september 2023

Goede praktijk

Altijd vriendelijk en deskundig geholpen

28 september 2023

Kundig en professioneel

Je ervaart een ongedwongen en geruststellende uitstraling. Dit geeft je ruimte om de behandeling ...

Lees meer
27 september 2023

Goed geholpen

Dat er een oplossing is voor een tand die losstaat.

27 september 2023

Mevrouw Vermeulen Beste tandarts die er is

Vriendelijke tandarts. En is een zeer kundige vakvrouw

27 september 2023

Top personeel

1 je hoeft niet bij de balie te wachten. Makkelijke check in zuil meld je aanwezigheid. 2. Zeer ...

Lees meer
26 september 2023

Snel en kwaliteit

Heel fijn dat ook alles zo goed uitgelegd eordt.

26 september 2023

in een woord kan ook. Tevreden.

dit duurt veel langer dan 30 seconden. Kunnen jullie de vraag om iemand aan te bevelen er niet ui...

Lees meer
25 september 2023

Heel goed!

Mijn gebit is nu in en uitstekende staat. Ik ben gelukkig met deze tandarts en mondhygiëniste. H...

Lees meer
25 september 2023

efficient

Vertrouwd

25 september 2023

goed

goed

25 september 2023

Gemoedelijk en prettig

Ik mocht eerder naar binnen en werd vervolgens uitstekend geholpen. Heel prettig.

25 september 2023

Positief en prettig contact

Controle werd nauwkeurig uitgevoerd

 

 

Bent u al patiënt bij ons?

Afspraak maken

Tandartsenpraktijk De Beiaard
Marinus de Jongstraat 3B
4904 PK
Oosterhout
Ma
8:00 - 13:00
13:30 - 17:00
18:00 - 20:00