Al onze mondzorgverleners doen hun uiterste best u naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat u toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als u ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop u benaderd bent. U kunt hiervoor gebruik maken van ons klachtenformulier onderaan deze pagina (of verkrijgbaar aan de balie). Hiermee kunnen wij samen met u naar een oplossing zoeken. Ons doel is iedere klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.


Klachtenafhandeling

Praat met uw behandelaar
Mocht u een klacht hebben, dan adviseren wij u hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de praktijkcoördinator. De praktijkcoördinator is tevens de klachtenfunctionaris van de praktijk. U kunt aangeven waar u niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat u niet tevreden bent en de betrokkene(n) krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met u op te lossen. Lees hier onder meer over de klachtenfunctionaris.
Klachtenfunctionaris
De klachtenfunctionaris kan een onafhankelijk deskundige om advies vragen. Een onafhankelijk deskundige is een adviseur die ervaring heeft met klachtbehandeling en met de verschillende tandheelkundige differentiaties.
Centrale Klachtencommissie
De klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie neemt de rol van bemiddelaar op zich en probeert samen met de betrokkene(n) het probleem op te lossen. Deze onafhankelijke procesbegeleider zet zich in om snel tot een effectieve afhandeling van een klacht te komen. U heeft recht op een uitspraak over uw klacht binnen een termijn van zes weken. Een klacht indienen kan via het klachtenformulier.
Indien de bemiddeling door de klachtenfunctionaris van de Centrale Klachtencommissie succesvol is en de betrokkenen een oplossing voor het probleem hebben gevonden, zal de klachtenfunctionaris deze uitkomst schriftelijk vastleggen en aan partijen toezenden.
Meer informatie
-
Geschillencommissie
Bent u ontevreden over het resultaat dat de Centrale Klachtencommissie boekt? Dan kunt u zich wenden tot de Geschilleninstantie Mondzorg. Vanaf dat moment wordt niet meer gesproken over een klacht, maar over een geschil. De tandartspraktijk en de medewerkers zijn aangesloten bij de Stichting Geschilleninstantie Mondzorg. De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg is een gezamenlijk initiatief van de beroepsorganisaties (KNMT, ANT, ONT en NVM). De Stichting Geschilleninstantie Mondzorg neemt de klacht in behandeling en doet een bindende uitspraak.
-
Klachtenformulier

Goede praktijk
Vriendelijke deskundige tandarts.

Goed geholpen.
Goed geholpen. Uitleg wat ze ging om een kies te vullen

Ben heel goed geholpen.
Dinsdag verloor ik de vulling uit mijn achterste kies bovenin. Deze is vrijdag door tandarts Joos...
Lees meer
zorg en wens op een lijn
zorg naar wens, reële adviezen

Prima en deskundig geholpen
Binnen een kwartier werd mijn afbrokkelende vulling deskundig vervangen.

Zeer goed geholpen
Vriendelijk geholpen door tandartsassistente en de tandarts zelf.

Prima en vakkundig geholpen
Ben snel en vakkundig geholpen

Altijd goed!
Aanmelden via de zuil in de praktijk is makkelijk, nooit lang wachten en sta meestal zo weer buit...
Lees meer
Prima geholpen
fijne plek, vanaf parkeerplaats t/m de tandarts.

Voldoende
Nog wennen aan nieuwe tandartsenpraktijk. Daarbij was mijn vorige tandarts zeer ervaren. Mijn nie...
Lees meer
Prima controle en reiniging gebit.
Prima controle door tandarts en reiniging gebit door mondhygiëniste.

vakkundig
vakkundig

Prima en lekker snel
Bij de mondhygieniste prima behandeld en geen pijn ervaren

Goede praktijk
Altijd vriendelijk en deskundig geholpen

Kundig en professioneel
Je ervaart een ongedwongen en geruststellende uitstraling. Dit geeft je ruimte om de behandeling ...
Lees meer
Goed geholpen
Dat er een oplossing is voor een tand die losstaat.

Mevrouw Vermeulen Beste tandarts die er is
Vriendelijke tandarts. En is een zeer kundige vakvrouw

Top personeel
1 je hoeft niet bij de balie te wachten. Makkelijke check in zuil meld je aanwezigheid. 2. Zeer ...
Lees meer
Snel en kwaliteit
Heel fijn dat ook alles zo goed uitgelegd eordt.

in een woord kan ook. Tevreden.
dit duurt veel langer dan 30 seconden. Kunnen jullie de vraag om iemand aan te bevelen er niet ui...
Lees meer
Heel goed!
Mijn gebit is nu in en uitstekende staat. Ik ben gelukkig met deze tandarts en mondhygiëniste. H...
Lees meer
efficient
Vertrouwd

goed
goed

Gemoedelijk en prettig
Ik mocht eerder naar binnen en werd vervolgens uitstekend geholpen. Heel prettig.

Positief en prettig contact
Controle werd nauwkeurig uitgevoerd